|
LG77" OLED Evo 4K TV OLED77C44 (2024) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Simonvm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: i går Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11 timer 31 minutter siden kl. 07:38 |
Det står til 22K i Føtex. Er det et godt køb?
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, det er ikke et godt køb - det har lige været til salg i Bilka til 13.990.
Du kan få G4 modellen i 77” til samme pris. Det er et meget bedre TV.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6280 |
Er der ikke noget om at G4 skal vægmonteres, da den ikke har en fod?
Værd at tage med i overvejelser
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ddur ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 15 |
LG G4 77" kommer med vægbeslag til helt flad vægmontering (2-3 cm). Fod skal tilkøbes. Men for LG G4 synes jeg ikke det giver mening med fod, da det store salgsargument for G4 netop er den flade vægmontering.
Jeg gav 22k for mit LG G4 77" tilbage i november ifm. Black Friday. At betale hele 22k for LG C4 77" nu giver ingen mening. Hold eventuelt øje med de gode tilbud her: Redigeret af Ddur - 6 timer 38 minutter siden kl. 12:31 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4645 |
77" LG C4 har været solgt til 13.990 kroner gennem flere uger. Som Ddur nævner, hold øje med Tilbudsjagten.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |