|
V: Komplet hjemmebiograf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vrod ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2018 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2025 kl. 16:01 |
Hejsa, Jeg flytter snart fra Tyskland tilbage til Danmark og da der formentlig ikke vil være et dedikeret rum til hjemmebiograf i det nye hus, overvejer jeg at sælge mit udstyr enten delvist eller komplet. Jeg ville være glad hvis nogen kunne give mig en idé om hvad mine ting kunne være værd. Højtalere: - Dali Rubicon 6 black (2x) - Dali Rubicon Vokal black (1x) - Dali Rubicon 2 black (4x) - Dali Rubicon LCR black (4x) - Dali Phantom K-60 lofthøjtaler inkl. back-can (4x) - Dali P-10 DSS black (2x) - Dali K-14 black (1x) Elektronik/Billede: - Emotiva XPA5 Gen3 Forstærker - Opgraderet til 7 Kanalar - Emotiva XPA5 Gen3 Forstærker - Opgraderet til 6 Kanaler - Emotiva BasX A300 Forstærker - Marantz AV10 (inkl. Dirac Bass Control MultiSub) - Stewart Filmscreen Cima Tiburon Lærred - 100" 16:9 (fixed) - Sony VW270 Projektor hvid Alder er en smule forskelligt men langt det meste er mindre end 5 år gammelt. Marantz'en har lige rundet et år. :) Regning/kasser har jeg også til flere af komponenterne. Jeg søger ikke en super præcis værdi, bare en nogenlunde idé om hvad det kunne være værd. Tak!
Redigeret af vrod - 23-Marts-2025 kl. 16:02 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor sælger og ikke bare sætte det op i din nye stue som en del af indretningen
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6281 |
Det er dyrt og lækkert udstyr
Jeg stemmer også for at du beholder det
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
Lækkert grej. Jeg har selv prøvet at på at sælge alt mit udstyr samlet, da jeg flyttede fra mit gamle hus med komplet bio. Det var meget svært og jeg endte med at sælge det hele til de nye ejere af huset til spotpris.
Umiddelbart ville jeg sige halv pris af nyt og så prøv at sælge det enkeltvist eller i mindre partier.
|
|
![]() |
|
FeiMJabba ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-December-2020 Sted: Næstved Status: Offline Point: 24 |
kunne godt være interesseret i den ene emotiva xpa 5
Skriv hvis du overvejer at sælge løst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |