recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar uden virksomt batteri - powerbank?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbar uden virksomt batteri - powerbank?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 11:52
Ja - det kunne jeg. Men for det første har jeg ikke tid til det og for det andet kan jeg ikke se nogen forskel på stikket mellem det nye batteri og det batteri, der sad i før (det er 2. gang jeg skifter batteriet). Desuden kan det jo (måske) godt være et software relateret issue og ikke fordi der nødvendigvis er noget i vejen med batteriet. Batteriet virker jo og computeren fungerer på batteri - det bliver bare kun ladet op til 55%. Computeren gik i sort for et par år siden, hvor jeg var nødt til at få den geninstalleret hos elgiganten. I den forbindelse kan der jo godt være gået noget tabt, mht. den originale Asus software. F.eks. kan jeg ikke finde MyAsus programmet, som der er nogen på nettet, der henviser til. Og batteristyringsprogrammet var der heller ikke.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4979
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja - det kunne jeg. Men for det første har jeg ikke tid til det og for det andet kan jeg ikke se nogen forskel på stikket mellem det nye batteri og det batteri, der sad i før (det er 2. gang jeg skifter batteriet). Desuden kan det jo (måske) godt være et software relateret issue og ikke fordi der nødvendigvis er noget i vejen med batteriet. Batteriet virker jo og computeren fungerer på batteri - det bliver bare kun ladet op til 55%. Computeren gik i sort for et par år siden, hvor jeg var nødt til at få den geninstalleret hos elgiganten. I den forbindelse kan der jo godt være gået noget tabt, mht. den originale Asus software. F.eks. kan jeg ikke finde MyAsus programmet, som der er nogen på nettet, der henviser til. Og batteristyringsprogrammet var der heller ikke.
Nej så kan du ikke benytte garantien.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 12:12
Hvorfor ikke - garantien på batteriet - hvis det nu var?

Thorvald.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4979
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hvorfor ikke - garantien på batteriet - hvis det nu var?
Fordi du beskriver problem med SW på computer. Det vil sælger sikkert også påpege.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2025 kl. 12:26
Ja - jeg ved jo ikke om det er et software problem, der er skyld i at batteriet ikke lader til mere end 55%, men muligheden kan være der, ifølge hvad man kan se på google, når man søger på lignende issues.

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu