|
Hjælp til fuld skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SStage ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2025 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2025 kl. 14:52 |
Hejsa
Håber der sidder nogen kyndige apple brugere der kan hjælpe mig. Jeg benytter mig af en app som jeg afspiller tv på, og så dublere jeg skærmen fra min iphone til mit Samsung TV, det virker perfekt. Jeg er dog træt af jeg så ikke kan benytte min telefon imens jeg ser tv, derfor købte jeg for nyligt en ipad
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken app er det?
Klaus
|
|
![]() |
|
SStage ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2025 Status: Offline Point: 3 |
det er en iptv afspiller der hedder UHF
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19623 |
Jeg tror at anbefalingen må være at købe en AppleTV boks i stedet, frem for at streame fra en mobilenhed…..
Klaus
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Ja, hvis der findes en app til Apple TV
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9419 |
uhf findes til Apple tv
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8659 |
Når du laver skærmdublering spejler du jo iPad'ens 4:3 billede. Understøtter app'en ikke AirPlay? Redigeret af lunddal - 28-Marts-2025 kl. 09:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |