|
Hvilken PVR box? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det fandt jeg ud af, selvom der i manualen står CI. Der står også at man kun kan se en af to kanaler der optages samtidig. Så vidt jeg kan se, er det et program ad gangen, da der kun er en tuner. |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Du kan vel altid sætte den til at optage et program, og så bruge TV'ets tuner til at se et andet.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Nope! TV'et er uden tunere. Det er et Pioneer KRP500M |
||
![]() |
||
|
For at få en boks med to tunere, skal jeg op i Panasonic til næsten den firedobbelte pris.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10509 |
|
Selv med kun én tuner burde du kunne se et program mens du optager et andet, hvis de to programmer ligger på samme frekvens. Prøv at zappe mens du optager. Du vil så kun kunne zappe til de kanaler der ligger på samme frekvens som den kanal du optager fra. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Det vil jeg prøve. Det er som regel kanalerne DR1, TV2, Charlie og DK4, der er behov for at se og optage en anden. |
||
![]() |
||
|
Den skriver jeg skal stoppe optagelsen for at skifte program :-(
Men fandt også ud af at straksoptagelse virker med et tryk på optageknap = 30 min, to tryk = 60 min, osv. En feature man kender fra HDD recorderne. Redigeret af Kampus - 24-Marts-2015 kl. 11:23 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10509 |
|
OK, det er ikke noget problem med f.eks Clint og Blue Tinum. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Ok! Til gengæld nyder jeg den ekstremt flotte billedkvalitet, som Triax leverer. Bedre end mange andre bokse, og helt sikkert bedre end Stofaboksen. Denne boks er min tredje Triax, og det er altså kram. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |