|
Apple TV 4K DR TV app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2025 kl. 20:10 |
Andre der har fået problemer med at DR TV app - på Apple TV 4K - ikke opdaterer sit Live TV indhold?
I Live TV oversigten, vises de programmer der var i gang sidste gang man brugte appen. Nuværende programmer vises ikke i oversigten, men starter når man vælger dem. Har prøvet at genstarte ATV og afinstallere/installere DR TV appen. |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1418 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme problem her
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4980 |
Var det ikke problemet med at DRTV app samler data og fylder for meget hos nogle. Det gør den ikke hos mig, måske fordi jeg har oprettet en bruger.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 977 |
Jeg har oprettet en bruger og er logget ind. Der er masser af plads på min ATV.
|
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 349 |
Det sker også ret ofte hos mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |