|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gandalfdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 19:38 |
Jeg har en fiber fra Seas-Nve, Her lever dbnet mit tv signal Jeg kunne godt tænke mig en guide til hvordan jeg kan se TV på min PC Håber vi sammen kan lave en guide i denne tråd
/Gandalfdk |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Prøv at checke denne tråd om det er det, du søger..
http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41633&PN=1 &TPN=1 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
gandalfdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ja avh Jeg har set denne tråd. Min ide var at lave en guide i denne tråd. den anden tråd er meget lang /Gandalfdk
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Jeg har prøvet udlede en guide ud fra tråden... 1) Sæt et ekstra netkort i HTPC som forbindes til routeren i den port, hvor TV-signalet findes. 4) IP-adresser/port-adresse "sniffes" pr. TV-kanal. Det skulle gerne være multicast-adresser (større end 224.x.x.x) 5) Boksens Mac-adresse udledes evt., hvis udbyderen skulle teste på dette, og justeres på HTPC-ens ekstra netkort. 6) IP-adresser/portnr afprøves på HTPC-en med VLC (videolan.org). "boksen" er demonteret.
Redigeret af avh - 14-Februar-2009 kl. 09:22 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |