|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 02-Juni-2008 kl. 17:35 |
Jeg har i lang tid gerne villet have Zaptor, men synes stadig det er for dyrt i oprettelse - de skal have 1.600,-.
Jeg har nu fået øje på Telia TV, hvor man får en 20Mbit bredbåndsforbindelse og en del digitale TV-kanaler for 359,-. Vil I anbefale Telia TV? Det eneste dårlige jeg har kunnet finde er, at de ikke har TV3. Vil de få det? |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Zaptor koster ikke 1600 kr. mere - det koster 995 lige pt.
http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=zaptorpriser Zaptor og Telia Tv er det samme dybest set - bortset fra at Zaptor har mange flere kanaler og muligheder som Telia tv ikke har lige pt. Redigeret af Mike S. - 02-Juni-2008 kl. 22:55 |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |