|
Beolab 3 kabinet maling? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det lyder til at være noget lettere end at sandblæse, men ved dog ikke hvor tyk coatingen er på Beolab 3, nogen der har erfaring/ved noget om det, og kan man fjerne coatingen helt ind til lakken... ? 😳
Alternativt tænker jeg man kan bruge lidt kradsere middel, cellulosefortynder eller lignende....
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Wiffer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2021 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg ved godt det er en gammel tråd... men jeg er netop igang med et farve skift.
Jeg købte et løst kabinet på DBA, så jeg kunne ordne én højttaler ad gangen (jeg ville ikke undvære god lyd). Så skilte jeg den ene BL3 ad, og flyttede al indmad over i det nye kabinet. Det tog ca. 45 min., alt i alt. Så gik jeg haven, med en liter helt almindeligt sprit, og en lille stiv børste. Med lidt tålmod, og knofedt, fik jeg al gummiet af på ca. 1 1/2 time, fuldstændig strippet, klar til maleren. BL3, er nu malet, og ser kanon godt ud. Det eneste jeg ikke har styr på, er hvilken hvid ral farve B&o bruger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |