|
5g mobilabonnement i 4g router? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej igen. Tak. Kan du sende et link til hvor jeg kan finde et mobilabonnement med fri data til 129 kr.?
|
|||
![]() |
|||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
||
Da jeg har flyttet flere abonnenter til CBB er det ud fra en forhandling med dem, b.la. gik jeg ned i EU-data fordi det jo kun er alm. data jeg skal bruge.
|
|||
![]() |
|||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
||
149kr hos Flexii https://www.flexii.dk/bestemselvmobilabonnement Callme kører tit i weekenden med et 149kr tilbud på deres fri data abonnement. Redigeret af katbird - 27-Marts-2025 kl. 16:31 |
|||
![]() |
|||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
||
Nu har jeg fundet fejlen. Det er fordi jeg jo bruger et mobilabonnement og på en router kan man jo ikke taste sim-kode ind, så derfor skal man først sætte simkort i en mobiltelefon og slå kode til simkort fra og så kan router herefter få adgang til data-del på simkort. Så nu virker 4g router med med andre simkort (uden kode) end Oister!
![]() |
|||
![]() |
|||
svbg1979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 99 |
||
Dejligt, at det er lykkes for dig! Men... du kan sagtens taste PIN-koden og slå den fra i routeren. Men det kræver, at du går ind i administrationspanelet på adressen 192.168.8.1 i routeren via webbrowseren på computeren, tablet eller telefon. Læs om det hér: https://devices.vodafone.com.au/huawei/b525-mac-os-mojave/security/turn-use-of-pin-on-or-off/
Redigeret af svbg1979 - 31-Marts-2025 kl. 16:45 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |