|
Tv januarudsalg budget 5-7.000 55-65” |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja okay jeg hører jeres pointe synes dog tcl tv’et har højere procenter end visse oleds….
Synes ikke der er nogle super tilbud her i januar. |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19624 |
Højere procenter?
Klaus
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6490 |
dårligt formuleret. Mere på billedkvalitet og hvad man får for pengene :)
Men har nu læst det lidt nærmere og kan godt se oled er svært at overgå …. Kvalitet er bare lidt dyrere - hvilket er fair nok
|
|
|
|
![]() |
|
har fundet et lg c1 65” til 6.300kr
Det er dog i Nykøbing Falster - og kassen findes ikke - dog er den på fod - hvordan ville i transportere sådan et tv ? Stående ? Liggende - det er måske et lidt vanskeligt projekt - vi har en stor kassebil til rådighed
|
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7156 |
Stående på fod. Og spændt fast så det ikke vælter.
Nemt projekt.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4984 |
Det er et ok TV, prisen kunne godt være mindre. Store TV skal altid transporteres stående og i kassen. Uden kasse må i få en masse tæpper omkring TV, Jem&Fix har de grå flyttetæpper til ingen penge. Sørg for at få den spændt godt fast så den ikke vælter.
Redigeret af Munch - 11-Januar-2024 kl. 10:01 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19624 |
Og når i så har brugt 1000 kroner på at køre frem og tilbage, investeret i puder og dyner, så står i stadigvæk med et 3 år gammelt TV uden nogen som helst form for garanti.
For cirka de samme penge kan de få et nyt 55” med fuld reklamationsret og en nyere generation panel. Klaus
|
|
![]() |
|
selvom jeg ikke altid giver dig ret, så må jeg jo nok sige at du får ret -
Min bror der skulle hente det var også utryg ved at have tv’et i en varevogn uden kassen - Mine forældre første lg b1 gik nemlig i stykker under transport - det var så hos power / Elgiganten så de refunderede det selvfølgelig da det var deres levering. Men hvis vi gav 6300 for et brugt og skulle transportere det og det gik i stykker ville det være forfærdeligt. Tak for tips endnu engang
|
|
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Så skrøbelige er de nu ikke, at det burde være et problem at transportere dem, specielt ikke når der er en kassevogn til rådighed, men et C1 til 6300 kr. burde kunne gøres bedre.
Du kunne jo sætte en købsannonce ind, hvis du er indstillet på at købe brugt, og se hvad der bliver tilbudt... Hvis det er 65", man går efter, finder jeg det meget sjældent en god ide at gå ned i størrelse, men selvfølgelig skal budgettet være realistisk...
Redigeret af Supergris - 12-Januar-2024 kl. 12:20 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |