recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo bdp-80 remote problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo bdp-80 remote problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo bdp-80 remote problem
    Sendt: 13-December-2010 kl. 16:26
Jeg fjernbetjener normalt min oppo bdp-80 med en Harmony One.

I går ville den lige pludselig ikke reagere på One'en, så jeg prøvede at finde den originale remote frem. Den virkede heller ikke.

Diverse søgninger på nettet gav forskellige løsningsmodeller, fx tryk eject på maskinen og hold samtidig enter nede på remoten, skift kode på remoten ect ect....

Virkede ikke.

Så skiftede jeg batterier i original remoten, og pludselig virkede både denne og One'en!

Her til fyraften er den så gal igen, men nu kan jeg på ingen måde få en af dem til at virke. Jeg kan heller ikke lave et factory reset, for jeg kan ikke få adgang til setup menuen uden  en remote.

Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre, eller skal den virkelig sendes ind under garantien?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 16:36
Står der ikke noget i manualen om at resette ved hjælp af knapper på maskinen? Sådan kan man bl.a på Pana Smile
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2010 kl. 16:45
Jeg har ikke været i stand til at finde et hard reset, hverken i manual eller online, alt referer til setup menuen......

Redigeret af detlef - 13-December-2010 kl. 19:14
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu