|
Friedels stue bio (nu med billeder) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2021 kl. 13:44 |
Hej Rec
Tænkte det var på tide at vise lidt af mit frem, jeg fik endelig overtalt fruen til surround og har i påsken fået sat det hele op så det er mindst synligt :) Stuen er en kombineret stue/alrum/køkken og er nok på en 50 kvm. Udstyret er købt på forskellige tider og en ting jeg ikke har gået så meget op i er at det er samme mærke. For jeg er rigtig glad for mine dm683 og det har ikke været muligt at anskaffe baghøjtalere der var flade/diskrete nok. Næste opgradering bliver fra ATV4 til ATV4 4K og så vil jeg gerne have bedre styr på internettet i lejligheden (der bliver oprettet en separat tråd til dette) Udstyrs listen består i følgende: TV: Sony AF8 55" OLED Receiver: Denon AVR-X3600H Streaming: ATV4 Underholdning: Playstation 4 Højtalere Front: B&W DM683 Center: B&W HTM72 S2 Surround: DLS Flatbox Mini Sub: XTZ 8.16 Diverse kabler: HDMI out: Subra Sub: Inakustik Star Front: Xindax SC-01 bi-wire Center: Audioquest Rocket Redigeret af friedel - 15-April-2021 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meget senere... 😅
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedre sent end aldrig
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |