|
Dankort spærret, betal via Mobilepay med konto? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2025 kl. 22:53 |
Jeg har lige set det at det er muligt
Jeg er i Mobilepay under Konti og kort Min almindelige bankkonto er der Under Kort står der ugyldigt for mit dankort Kan jeg betale via min konto og hvordan virker det så? Jeg har aldrig betalt med andet end Visa/dankort Total noob ![]() Bonusinfo: Jeg har en iPhone
Redigeret af jake51 - 31-Marts-2025 kl. 22:54 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det kan du ikke, dit kort er tilknyttet mobilepay appen. Så det er udelukket.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6286 |
Jeg fandt det her i går
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 345 |
Hvis du har set at det virker på reddit, hvorfor så ikke prøve det?
|
|
![]() |
|
Jeg får allerede fejlmeddelelser fra forskellige ting om at betalinger ikke går igennem
Så det virker nok ikke
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4985 |
Det virker næppe. Der hvor ens konto står, er til modtagelse af penge.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Ny udvikling i sagen, det er en ren neglebider
Fik dankort spærret for to dage siden, fik det tilbage i går (fundet på fortov) Gik i banken (Sparekassen Kronjylland) i dag for at få spærringen ophævet Men nej!!!! Det var aldeles ikke muligt Er det ikke noet fis? Så skal jeg vente på nyt fysisk kort og låne penge af andre indtil da Buh!
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
Man kan sagtens betale via konto, men ikke i alle tilfælde. Virker fint, hvis det er en overførsel til en anden person f.eks.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |