|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Jeg synes ellers det lyder genialt, det er sgu' da fremtiden. Ikke nogen harddisk der står brummer i stuen, ikke noget apparat der skal stå tændt for at optage, ikke noget der kan gå i stykker, backup, strømbesparelse, optimal udnyttelse af hardware osv. - me like ![]() Resten er bare et spørgsmål om prisen er rimelig ift. det man får. Normalt vil jeg også undgå abonnementer fordi det er dyrere i det lange løb. Men man skal også se på hvad det er man får i form af, brugervenlighed, service, løbende softwareudvikling osv. |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
Ja Viasatboksen funger rimelig godt men det koster jo også 100 Kr i Måneden for at have den muglighed som bla er grundende til at Vi har sagt vores Abonoment op , For Viasat Er efterhånden blevet for dyr . Ca 5500 Kr på år med alle de udgifter som kortafgift viasat + og den månedlige pris . Så vi vil prøve Canal Digital i en periode . Men jeg kommer til at savne at Se Viasat sport og Den nye Viasat Puls og 3 + Som jo sender Sport . Bare en skam at man skal op på ca 249 kr + Kortafgift for at kunne se disse kanaler . Det gælder på både Profiber og Satelit . Håber i Øvrigt At Canal Digital FAMILY MIX hos profiber bliver udvidet med de Kanaler som findes på Familypakken på Sattelitplatformen . Så vil jeg godt give små 50 kr mere i måneden . Men det er jo også meget nyt at man kan bestiille Pakker Hos Profiber som er aftaler som er indgået med Canal Digital . Link til satelit Family http://www.canaldigital.dk/TV/parabol-tv/Family/ Men tilbage til emnet ja det skal være nemt at optage et program . Men det skal jo også helst kunne optages i Fuld Hd så det bliver spændende at se hvad der sker af nye mugligheder hos Profiber i den kommende tid . Men som sagt det er jo også først nu de virkelig får mange nye kunder som ønsker tv af den vej , Her i Horsens skulle der være mange som har valgt Profiber. Og jeg vil Igen Sige at Billedkvaliteten bare er meget bedre end på Viasat Platformen via satelit . Igår så jeg feks Mission Impossible 3 på Tv 4 og sikke en billed kval var faktisk lidt i tvivl om det ikke blev send i Fuld Hd . Ellers er det en god opskalering det opleves ikke på Tv 1000 Men kan dog heller ikke sammenlignes helt da Viasat + Boksen jo ikke kører over Hdmi men scart . Så jeg glæder mig virkelig til vi får set nogle flere kanaler i Hd . Men billedkvaliteten er stadig langt skarpere i Alm sd dog opskaleret til 1080 På Profiberes Platform bare super .
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |