|
Samsung tv viser hele tiden kanal nummer & vol.?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
caddy83 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2018 kl. 21:56 |
Hej alle:-)
Mit samsung tv viser hele tiden kanal nummer og volume styrke og at det er digital tv jeg ser?? Hvordan får jeg dette væk?? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , er der en "exit" knap eller lignende , prøv at trykke på den
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2260 |
Det burde da forsvinde af sig selv efter nogle få sekunder? Hvilket TV er det? Modelnr., så der kunne søges efter en brugsforvildning på nettet, hvis du ikke har den mere...
|
|
![]() |
|
caddy83 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
‘Exit’ knapper ændre intet, har trykket på alle knapper på fjernbetjeningen, model:J5500 det er i soveværelse og lå oven på fjernbetjeningen ups(:
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
Prøv at slukke helt på netafbryderen og se om fænomenet er forsvundet når du tænder TVet igen.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 979 |
Hold 'Info' knappen nede indtil det forsvinder.
|
|
![]() |
|
Hej igen
Jeg tog stikket ud af tv i 5min. Og fejlen er væk:-) Takker alle for svar |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |