|
Favoritliste Pana TX-55EZ950E |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2018 kl. 11:40 |
Hvordan, eller kan man ændre kanalnumrene til programnumre i favoritlisten. På mit gamle plasma flyttede jeg mine favoritter over til favoritlisten, og derefter viste de tallene fra 1 og opefter. På det nye viser de kanalnumrene, dvs rækkefølgen er f.eks. 1-2-7-35-56-3 osv., hvor jeg gerne ville have at de viste 1-2-3-4-5-6 osv. Er det muligt at ændre, eller er det bare en ny feature ![]() Mvh. Troels
Redigeret af Skywalker - 01-September-2018 kl. 20:16 |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit lille Panasonic-tv i køkkenet fungerer også på den måde (grrrr), og det er ikke lykkedes at få tv-et til at give slip på den oprindelige kanalnummerering, så jeg læser interesseret med her.
|
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fandt jeg sgu ud af det; men det er godt nok noget bøvlet:
Det ville være ideelt såfremt man kunne downloade/uploade listen på pc'en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |