|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 04-Marts-2004 kl. 01:17 |
Hvordan redigere i jeres dvd skiver som er optaget på en Philips R75?? Jeg har optaget en del musikvideoer. Men når jeg smækker skiven i min Pioneer 106D (brænder) og åbner disken via dvdshrink melder den enten dvd navigations fejl eller også læser den hele disken igennem men melder fejl sidst.Men disken afspilles helt fint fx via Power dvd player. Jeg hår prøvet at beskytte disken og ubeskytte disken på Philips maskinen men intet hjælper. Hvilke programmer bruger i ??
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej yildizhan Bruger du DVD+R eller DVD+RW, og er skiven finalized ? (DVD+RW behøver dog kun finalize hvis der er redigeret på den) /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Jeg bruger +rw skiver. Jeg kan ikke finalize den i philips maskinen. Men hvilke prgram buger du ??
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej yildizhan Jeg har ikke prøvet at redigere DVD+RW på PC, så her må jeg være dig svar skyldig. Kan Dvdshrink også konvertere DVD'er til noget brugbart for et redigeringsbrugram (fx. AVI ?). Ellers prøv et program som DVD Decrypter (http://www.recordere.dk/links/redirect.asp?linkid=411). Til redigering af AVI-filen ville jeg bruge et program som Pinnacle Studio 8 eller 9, eller måske Ulead Videostudio. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Steig ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
hej yildizhan Du kan også bruge Adobes Premiere 6 Pro selvom det er avanceret. /stig m |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
![]() |
Bliver filen optaget som én stor MPEG2 fil på DVDen? Hvis ja, vil jeg på det varmeste anbefale Womble MPEG2VCR til redigering. Det er særdeles nemt at bruge, er frameaccurate og lynhurtigt. Flemming
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |