|
Yousee i rækkehus |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et kort afkoder kanalerne, intet andet, You See TV og film App til Android TV kan kun bruges hvis der haves en You See TV boks. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
|
Vi bruger aldrig mere end 1 adgang af ganget til deres app, men ved der står følgende i deres FAQ inde i android appet:
grund af de rettigheder, som film- og tv-selskaberne tilbyder, er der en begrænsning på hvor mange personer i husstanden, der kan benytte YouSee Tv & Film samtidig via app'en. Tv kan ses af 5 brugere samtidig inden for hjemmet, hvis enhederne er tilknyttet YouSee Bredbånd eller 2 brugere hvis du ikke anvender YouSee Tv & Film med YouSee Bredbånd. Film og serier kan kun ses af 2 brugere samtidig, uanset om de er ude eller hjemme.
|
||
![]() |
||
inside ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
|
Ikke korrekt. Jeg har altid haft adgang til deres TV & Film app samt adgang til webtv via browser og jeg har aldrig ejet en yousee TV boks. Som de selv skriver: har du TV fra yousee? Så har du også TV på din mobil, tablet og PC
Redigeret af inside - 20-September-2017 kl. 08:01 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Så bruges der ikke et Android TV og den nye App dertil, den kan kun bruges i forbindelse med en You See TV boks. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 243 |
|
Må jeg komme med et udfordrende svar ?
Kan apps ikke klare det, som de 10 ekstra kanaler skal give ? Apple TV 4 eller 4 K (nylanceret) kan installere apps fra ApStore. Eksempelvist: Eurosport, Tv2 Play, HBO, Netflix, DR TV (gratis). Disse kan køre over internet trådløst. Så drop det der SmartTV. Køb eventuelt nogle fladTV uden smart, for det hele ligger i Apple TV'en. YouSee grundpakke kan evt. fordeles i huset med forstærker, men uden kort i nogen af dem. I fremtiden bliver TV alligevel nok on-demand over internet. Man kan også leje film på de Apple TV, eller installere apps til streaming tjenester. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Det er korrekt, min mor har et Prosonic tv fra føtex og det kan ikke optage med YouSee's standard Smit moduler. Jeg måtte købe et Strong modul i stedet. Men der er ingen problemer med deres Sony tv og Smit modulet. Lidt irriterende at de skal bestemme om man må optage eller ej igennem deres kort og moduler.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Kortlæserne som YS sælger er + moduler, de kan give problemer med optagelse, det skal være moduler uden +. |
||
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
De svar er ikke så udfordrende igen ![]() Netflix ultra hd har vi. 1 vi har et enkelt ultra hd tv ks7005 . 2 vi er 5 i husstanden, så flere gange månedligt har vi gang i 4 streams på samme tid fra Netflix. TV2 Play og HBO Nordic har vi via mit Telmore Play abonnement. Viaplay har vi on and off når vi synes det er ved at være længe siden. Skal siges vi har 5 Chromecast. ![]() AppleTV om det er 4’eren eller den nye 4k model, rigtigt den har stort set alle streamings app og jo det ville godt kunne klares via streaming. Men prisen vil slet ikke kunne være med hvis vi vælger 10 valgfrie kanaler, da vi via afdelingen allerede har grundpakken hvis det ønskes, så slipper vi med 180 kr om måneden for de 10 valgfrie. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
|
Hej
Tillykke med huset. Hvis i ikke er bundet af nogen bestemt udbyder, kan jeg anbefale Boxer, vi har haft boxer i næsten 10 år nu og det fungere som det skal. En af de store fordele ved Boxer er at det kører over antenne nettet, dermed kan man tage det med sig overalt. Vi har selv et sommerhus, så når vi er deroppe, tager vi blot kortet med og så har vi adgang til alle vores kanaler. Boxer giver mulighed for at op til 3 ekstra kort, hvor man betaler 399 kr i et engangsbeløb pr kort. Men som du skriver har du behov for samlet 5 kort, for at muliggøre det kan du købe en SmartWi. SmartWi indeholder en sender, samt x antal klientkort og fungere ved at du blot sætter dit hovedkort i senderen og indsætter de enkelte klient kort i dine tv, dermed kan du få samme kanaler på alle dine tv. Med denne løsning kan du se din tv pakke på 5-6 fjernsyn i huset.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |