|
Samsung TV tænder af sig selv. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit 2 år og 3 måneder gamle Sony er også begyndt at slukke af sig selv. Jeg kan dog blot slukke det og tænde det igen så virker det som det skal. Indtil det pludselig vælger at slukke igen. Nogen gange går der dage i mellem andre gange flere gange om dagen.
Jeg har få været alle indstillinger igennem, alt auto sluk er slået fra. men jeg fandt en bluetooth funktion som vist nok anvender til stemmestyring, som jeg aldrig bruger. Bluetooth er nu slået fra, i det jeg tænker at nogle andre enheder mobiler, tablet, pc kan være årsagen. Er spændt på om det virker. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vedr. SONY tv. Tænker det kan være øko indstillingerne. De kan ændres her: How do I turn off Eco mode on my Sony TV? press home on the remote>scroll left to settings>select system settings>down to eco>select>down to idle tv standby>select>adjust to 'off'. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |