|
Samsung skifter selv input |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2020 kl. 10:31 |
Jeg har rykket rundt på tingene og tilsluttet nye enheder til mit tv. samsung ue40ku6405.
Tidligere har der kun været tilsluttet PS4 Nu er der så også tilsluttet en Nvidia Shield (2016), som er tilsluttet via Marantz SR8002. PS¤ er koblet direkte til skærmen og går altså ikke gennem receiveren. Problemet opstår når der spilles playstation. Cirka hver ½ time skifter skærmen selv over til flowtv og det er jo voldsomt irriterende, når man sidder og gamer. Hvis jeg tager kablet der går fra receiveren fra, så forsvinder problemet. Er der nogen der er bekendt med problemet og har et byd på en løsning. |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
@JørgenT
Jeg ved ikke engang hvad CEC er |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Ok, så vidste jeg det godt.
Men hvorfor i alverden er det så tv-kanalerne den skifter over på? Det undrer da jeg formoder årsagen finden i enten min Marantz eller i Shield. Jeg vil lige forsøge at slå CEC fra, men det betyder vel så jeg skal skifte manuelt til det ønskede input, når jeg skal benytte min Shield eller min blu-ray afspiller?
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |