|
er det her normalt på et tv?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mellin81 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu har jeg prøvet 3 browsere, det er altså ikke muligt at uploade en fil. hvad mener du med 'Det ser altid sådan ud på en PC/MAC/Chromebook/Tablet.' hvad ser altid sådan ud?
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
Det lille billede han lagde i indlægget kl 10:06.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
De Ikoner jeg har vist dig har jeg altid haft, både da jeg brugte IE på PCen og de er der også på Chrome som bruges nu. Når der trykkes på den skrå pil, så kommer man på udvidet editor, og kan uoloade billede.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Du starter med at klikke på det lille Ikon
og så udvider indput feltet sig.
Her kan du så vælge at indsætte billede (Ikon med et træ) Ny vindue åbner op: - Vælg Choose file - Upload - OK Redigeret af PerW - 15-November-2019 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Husk på at en fil ikke må være større end 250 Kb. Ja, det er ganske ugribeligt at den ikke må være større, og at man ikke kan lave et direkte Upload som man kan på andre Websider.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |