|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 15:14 |
Hej alle
Jeg har netop sat en PopcornHour A-110 op sammen med en ældre Philips 20" fladskærm (20PF4110), men har problemer med at bruge andet end S-VHS eller Composite. Fjernsynet har ikke support for de allermest fantastiske opløsninger (Se specifikationer og manual [s.75.eng,s.89.dan]), men der nævnes da understøttelse af computersupport på 640x480 og EDTV 480 p / EDTV 576 p. Jeg kan ikke gennemskue om disse opløsninger er noget jeg bør kunne bruge, hvis jeg kobler min Popcornhour til fladskærmen med et hdmi-kabel med en hdmi->dvi-adapter i enden - tv'et har ikke hdmi-indgang. Jeg har prøvet lidt forskelligt, men fik ikke umiddelbart noget billede på skærmen og ville lige høre om der var nogen der kunne komme med forslag inden jeg spilder flere timer på et måske håbløst projekt :-) Mvh Tommy |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Har du checket hvad Popcorn understøtter af opløsninger over HDMI? Måske er det kun 720p og højere.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg har lige undersøgt det og over HDMI understøtter A110'eren bl.a. 480p (60hz) og 576p (50hz) - så teoretisk set skulle det måske kunne lade sig gøre... - men hvilke andre forhindringer kan der være!? (Jeg har prøvet disse indstillinger uden at få et udgangssignal)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |