|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skodder ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 27-December-2004 kl. 14:02 |
Hej jeg har stødt på denne her connector: http://av-connection.com/Functions/ProductDetails.asp?Produc tNo=RADEONRGB&VersionNo=16 Men der står kun at den virker på nogle ATI kort, jeg har et Asus ATI 9200SE kort, og ville gerne vide om der var nogle der havde nogen erfaringer eller viden omkring disse to ting, inden jeg bruger en masse penge op at bestille det kabel.
Mvh. Martin |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
hvis du klikkede lidt længere nede af siden du henviser til |
|
![]() |
|
skodder ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hmm jaa? Den har jeg set, der er hvordan man laver det, samt at han har prøvet det på et ATI 8500 & 9800 kort, jeg synes intet at kunne finde om 9200 kortet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |