|
filmplakater |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En lille update.
Jeg har fået leget noget mere med ideerne om plakater og lysbokse. Jeg er kommet frem til at full-size plakater, bliver for store i forhold til min lille bio. moviemania.io er ret fedt, dog skal man kende sin filmplakat, eller bare synes at det er et fedt billed. Det har jeg få kombineret med puslespil. Der kan jeg anbefale https://www.puzzleyou.dk, det bliver sendt fra Tyskland med UPS. Det er billigere end pixum.dk, og jeg synes ikke kvaliteten er ringere. Det skal dog siges, at disse filmplakat puslespil, kun bliver lagt en gang hvorefter de bliver limet og sat i "glas" og rammer. 500 brikker: ca. 48 x 36 cm 1000 brikker: ca. 64 x 48 cm 2000 brikker: ca. 90 x 67 cm Redigeret af kec2 - 23-Januar-2022 kl. 16:34 |
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |