|
Biograf stol |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tingkaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 12:11 |
Hej,
Hvilke biografstole har i og hvor er de købt? Jeg har lige pt en sofa, men overvejer at skifte den eller evt lave en ekstra række med biografstole bagved. Jeg har set at vidalXL har nogle til salg, har dog aldrig hørt om stedet før så kender ikke kvaliteten. Kan også se at jysk sælger nogle stole, dog har de ikke kopholder hvilket jeg gerne ville have. Jeg har også prøvet at søge på dba, men der er kun ældre stole og jeg går gerne efter nogle lidt nyere ala dem de har i biograferne nu. I må meget gerne skrive hvad i har og hvorfor, Tak
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VidaXL er en ren online udgave af Jysk (eller Harald Nyborg) o-lign. - overvejende billigt, både hvad pris og kvalitet angår.
Søg "biografstole" på Google, hvis du vil finde alternative forhandlere.
Jeg har "bio" i stuen og foretrækker alm. lænestole, hvor ryg/sæde kan indstilles trinløst. Og bruges til noget andet. Deciderede biografstole er nok kun en fordel, hvis man absolut har brug for en indbygget kopholder (man kan jo købe en løs), har flere rækker tæt på hinanden (klapsæde) og i øvrigt kun bruger rummet som bio. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
Køb recliner!
Jeg er meget glad for min
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
jeg overvejer at prøve en af disse kan bare ikke beslutte mig for hvilken jeg skal vælge. For mig er det et must der er kopholder. Så jeg ikke skal side med cola mellem benene.
|
|
Jbl Array Cinema
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4990 |
Du kunne også vælge med microstof, så du ikke får våd røv. Der er vistnok en brugt til salg, men ellers er der link til dem.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Har denne her den er dejlig og man sover også godt i den
![]() Redigeret af klander - 24-Oktober-2021 kl. 10:58 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Hvordan er nakkestøtten i denne? Hvis du trækker reclineren ud og sidder i en god afslappet stilling og 0 grader er "ligeud". Hvor mange grader vil du så skyde på, at man kigger op? I mit nuværende bioprojekt har jeg selv kig på Haga Arizona til den gode række og Haga Texas til den "dårlige" række. Men frygter lidt, at man hurtigt kan komme til at kigge for meget opad pga. manglende nakkestøtte.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
Jeg har den til at stå op ad endevæg (under projektor)
Jeg trækker ikke reclineren ud, bruger den i standardstilling og har en pude til nakkestøtte
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Hvorfor anbefaler du så recliner hvis du ikke bruger den?
![]() Men ok, det lyder ikke lovende ift. min bekymring hvis du bruger nakkepude i ikke-reclinet tilstand.
|
|
![]() |
|
Du mener fodstøtten?
Den bruger jeg da, er det bedste ![]() Men jeg læner ikke stolen bagud, troede det var det du mente Købte den mest for fodstøtten, blev så glad for stolens komfort at jeg købte en til
![]() Redigeret af jake51 - 25-Oktober-2021 kl. 12:31 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ah ja, så misforstod jeg.
Men tilbage til spørgsmålet... Hvordan er nakkestøtten? Hvis du trækker fodstøtten ud og sidder i en god afslappet stilling og 0 grader er "ligeud". Hvor mange grader vil du så skyde på, at man kigger op? |
|
![]() |
|
Det er vist nemmere med et billede...
Send dit mobilnummer i en PB, så sender jeg en fotografisk lighed
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |