|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 29-Juni-2004 kl. 13:24 |
Hej hjemmeb(r)yggere
![]() Nu er der jo så meget fokus på TV-signalet og optagelse af dette, men når nu der skal afspilles en købe-DVD, som har lækkert surround sound, så kræver det vel af PCens lydkort understøtter dette for at man får noget ud af det - korrekt? Hvad vil være et godt, ikke for dyrt valg af lydkort? |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
1) Ja. 2) Tør jeg ikke sige. Mit Asus A7V333 bundkort understøtter surround sound, så det behøver ikke at koste specielt meget. Jeg har dog aldrig prøvet mit bundkorts kvalitet. Creative Sound Blaster Audigy 2 anbefalet på edbpriser.dk til knap 600 kr, men der er også andre fx Creative Sound Blaster Live! Player 5.1 til under 200 kr. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
boborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2003 Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Du har vel surroundforstærker/receiver tilsluttet? Hvis forstærkeren har digital indgang (optisk eller coax) så vil jeg klart anbefale et lydkort med digital out. Så er der lige det med om kortets software kan håndtere AC3 og DTS passthrough via den digital out. Det kniber vist nogle kort. / Bo Redigeret af boborg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |