recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - rsync
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketrsync

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Emne: rsync
    Sendt: 29-April-2011 kl. 13:16
Jeg har forsøgt mig med at få min Qnap NAS som står her på job til at kopiere filer og foldere over på min Synology NAS jeg har derhjemme som backup, men det driller.. jeg har slået rsync til på synologyen og tildelt brugeren netbackuprettigheder, og forwardet port 873 til den interne synology adresse... Qnappen siger bare at destinationsfolderen ikke eksisterer eller porten ikke er aktiveret (den er tjekket) og stien har jeg snart prøvet at skrive alt i Qnap feltet.. lige lidt hjælper det...

er der nogle som har en Qnap som source og synology som target stående og kører rsync over nettet som kører der kan give nogle hints.
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 15:06
har den med hjemme på lokalnettet med samme fejl.. det må være sti navnet... hmm.. er det tid til at skifte min ts409 ud med en synology istedet.. for det funger uden at man skal tænke over det
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu