|
Med600x3d |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
tvviewer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
'Protected disc' kommer som besked når disken har kopibeskyttelse (kryptering). Mange USA-diske har det og sikkert også europæiske. |
||
![]() |
||
intentus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2011 Status: Offline Point: 30 |
|
For folk med enten gammel FW eller et tv, der ikke viser ægte 23.976 (men nærmere pulled op til 24 Hz), kan problemet - mig bekendt - afhjælpes med IFC slået til i tv'et (eller hvad den interpolationsteknik nu kaldes alt efter producent). Holder mig konsekvent fra den "soapede" IFC-teknik, men på Minimum synes det at kunne give især 3D-film et lille løft pga. lidt mere flydende kamerabevægelser (noget jeg først bemærkede i Edge of Tomorrow, senere Hobitten og senest Avatar - bare mig eller er det stadig filmen, der giver en bedre 3D-oplevelse end flere nyere 3D-film her 6 år efter premieren? ![]() Mere on-topic: håber snart at få afprøvet noget NTSC-DVD på min MED800X3D (har dog stadig ikke fået kalibreret mit tv til SD-materiale). Redigeret af intentus - 27-Februar-2015 kl. 18:59 |
||
MED800X3D + 3 TB WD RED WD30EFRX
Pioneer BDR-XD05 (USB 3.0 Blu-ray Writer) Panasonic TX-P50VT60Y (TV) Yamaha RX-V775 (AVR) Dune HD B1 Popcorn Hour A-400 (dead to me!) |
||
![]() |
||
haneeya ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2015 Status: Offline Point: 1 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |