|
2 iphones på samme konto? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det altså noget sludder og vrøvl, de behøver da ikke at være på samme wifi når taler om SMS beskeder. Hvis det er et decideret telefon opkald på iPhone og du vil f.eks. svare på din Mac eller iPad etc. så skal de være på samme wifi.
|
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja, hvis du har slået det til. Personlige har jeg nu altid fået mine gamle beskeder igen når jeg har udskiftede min iPhone/ iPad eller Mac's. Backup i iCloud og sync til ny iPhone/ iPad og du har alle dine beskeder fra tidligere, på din Mac tager du en backup af den den rigtige mappe, og flytter den over på den nye Mac voila. Med 11.4 behøver man så ikke gøre ovenstående, og når man sletter en besked så bliver den nu slettede på alle enheder "iCloud sync", hvis du da har slået beskeder til i iCloud til på dine enheder.
Redigeret af Potter - 28-Juni-2018 kl. 20:26 |
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |