|
Dolby Atmos via ARC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Syntes ikke jeg kan finde nogle 'ordenlige' artikler på flatpanel som taler negativt om Q7F.
Der bliver talt i forummet, men det er med referencer til en artikel. Der er også en flatpanels artikel som er 'negativ' men den referere til noget teoretisk omkring kant belyst LED. Jeg hvar ude og se Q7F i 65" i dag og blev positivt overrasket. Når jeg kiggede på Sony XE9005, så havde den alt for meget bleeding omkring sort med hvid skrift. Eneste minus jeg har lige nu omkring Q7F, er at man ikke kan se en 'rigtig' film, men kun Samsungs eget materiale i butikken. Så det skal hjem i stuen og testes.
|
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Jeg er yderst tilfreds med mit nye 75" Samsung Q7F QLED TV. Den er knald på styrken og sort niveau er så godt som man kan på et Edge LED TV. Så det for lov at blive. |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Sorry troede du var 7005 serien fra Samsung du mente.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Det nu altså Q7F jeg skrev tidligere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |