|
Lg- 55LB671V-ZB Kan ikke optage |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bogelbacher ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2018 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2018 kl. 11:01 |
Hej jeg har et Lg- 55LB671V-ZB, med software version 05.05.35 indtil for kort tid siden kunne jeg optage via en harddisk som jeg har haft monteret til en af fjernsynets usbstik, men nu virker det lige pludseligt ikke mere, den registrere at der er en usb lagerenhed sat til, og jeg kan godt gå ind på den, og jeg kan se hvad der ligger på enheden og afspille det. Men hvis jeg forsøger at optage noget fra tv, så melder den bare følgende " Tilslut Usb-harddisk, Du kan bruge Time Machine-funktionerne, når du har tilsluttet en usb-harddisk."
Er der nogen der har de samme problemer, og evt. fundet en løsning ? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at slukke for TV.
Træk så stikket ud af kontakten et par minutter. Sæt stik i og tænd. Hvad sker der så. |
|
![]() |
|
Bogelbacher ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2018 Status: Offline Point: 5 |
Det hjalp desværre ikke. Har chattet med lg. De mener det er fordi min USBenhed bruger for meget strøm. Så kobler tv'et åbenbart selv optagefunktionen fra. Men mener bare det er mærkeligt at jeg godt kan se via tv'et hvad der er på hden.
|
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 395 |
Har du prøvet med en anden harddisk eller med en USB memory stick?
|
|
![]() |
|
Ja samme resultat
|
|
![]() |
|
Efter megen prøven frem og tilbage har jeg fundet løsningen. Havde før en ekstern harddisk med 2 USB stik. Den ekstra USB som er der for at enheden får strøm nok sætte jeg bare i en port for sig selv.
Men vi fandt så frem til at det skal være en hdd med strømforsynin der skal bruges. Det skal så siges at jeg i mere end 2 år har brugt den anden med 2 USB. Hvilket virkede fint. Ved ikke hvorfor den pludselig ikke virker mere. Men med en anden hdd med strømforsyning virker det nu igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |