|
SONY TV sort skærm på HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2018 kl. 16:25 |
Mit SONY KD-55X8505B går i sort når jeg ser på HDMI indgangen. Jeg må så tage strømstikket ud og sætte det i igen, det hjælper ikke at slukke tv'et og tænde det igen.
Det er ligegyldigt hvilket HDMI indgang jeg bruger. BD afspiller og ATV er fundet med HDMI til min Onky TX-NR656 som er forbundet med mit SONY TV. Er der nogen der ved hvad det kan være? HDMI kortet på TV? |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du testet med en enhed stukket direkte i TVet udenom din Onkyo?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
Hej Torben
Nej, det har jeg ikke. Jeg kan sidde og se en film uden at det går i sort, ved næste film kan det ske et par gange, måske. I dag skete det ca 2 gange i hver at de 3 afsnit af Grand Tour jeg så på ATV. Onkyen er ikke et år endnu, jeg havde problemet med den Onkyo jeg havde før også. Redigeret af MDHell - 17-Februar-2018 kl. 17:01 |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Men kunne du ikke lige teste det af, så der ikke var en ubekendt med i ligningen?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Jeg skal nok afprøve det, jeg vender tilbage når det er afprøvet. tak
![]() |
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19644 |
Onkyo surroundforstærker med hdmi problemer - det er set før.......
Klaus |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
Tjek model og serienummer for udvidet garantiprogram
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Så har Onkyoen været på værksted og jeg har fået nedenstående svar:
Ombyttes eller krediteres... Så må vi se om der kommer en ny eller jeg skal ud og finde en ny ![]() Tak for hjælpen |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |