|
Philips PUS8102 og appletV 4K dobbeltryk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2018 kl. 20:15 |
|
Hej,
Jeg har for nyligt købt et Philips PUS 8102 tv, som jeg er super tilfreds med. Jeg oplever dog ofte at når jeg betjener mit AppleTv med Philips fjernbetjening, så reagerer AppleTV'et dobbelt på tastetryk. Hvis jeg f.eks. trykker på pilen op, så hopper AppleTv 2 takker op - og omvendt. Andre som har dette problem, og i så faldt hvordan kan det løses? Mvh Dami |
||
![]() |
||
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan det være fordi du har indstillet Apple TV til at reagere på din tv-fjernbetjening ?
I få fald modtaget Apple TV både kommandoer via IR og via HDMI-CEC. Hvis dette er tilfældet må du vælge enten at slå CEC fra eller fjerne tv-fjernbetjeningen fra Apple TV. |
||
![]() |
||
Dami4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
|
Jeg har ikke tilføjet Philips fjernbetjening i Apple Tv menu.
Derved burde Apple Tv udelukkende modtage signal via HDMI-CEC. Kan jeg dobbelttjekke det på nogle måder? Det skal siges, at der IKKE er tilføjet nogle IR fjernbetjeninger i Apple Tv menuen.
|
||
![]() |
||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
|
![]() |
||
|
Jeg har netop det modsatte problem - Apple TV reagerer dobbelt på fjernbetjenings tryk. Jeg gentager endnu engang - Jeg har IKKE tilføjet min Philips fjernbetjening i Apple TV's menu (som du linker til).
|
||
![]() |
||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
|
men hvorfor har du ikke det ? gør da det og se om det løser problemet :)
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
|
JEg har et Philips POS 9002 og oplever det samme. Jeg styrer mit tv via HDMI_CEC og har ikke tilføjet fjernbetjeningen i ATV.Mit ATV er gemt af vejen så tror ikke det er et spørgsmål om at det reagerer via CEC OG IR samtidigt. Tror nærmere det er Philips HDMI-CEC der er fucked.
Redigeret af Ehlz - 26-Februar-2018 kl. 12:17 |
||
![]() |
||
|
Nu har jeg forsøgt at gemme Apple Tv'et bag reolen, og det hjælper desværre ikke på problemet med dobbelttryk.
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
|
Apple kører heller ikke med IR.
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
|
Apple TV har både bluetooth og IR-øje.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |