|
77" OLED til 15K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2021 kl. 20:38 |
Power
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
køb køb
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
Overvejede faktisk at sælge min projektor for at købe en 77" OLED Men nu har jeg bestilt en ny pære til min JVC 77" er kæmpestort, hvis man kommer fra 55/65 tommer 77" er meget småt, når man kommer fra projektor og lærred
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Det kommer jo da helt an på hvor stort et lærred man har til sin projector
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5016 |
Her er målene! 77” er et stort TV, men intet ift et stort lærrede.
|
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Det var alligevel pludselig nede i en ret fornuftig pris - gad vide om det mon betyder mit aldrende Samsung snart skal opgraderes :D
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Det er præcis hvad jeg har gjort.
Købte for 2 måneder siden et CX 77" i Power til 15.500 kr :) Min Epson TW6700 er sat til salg. (3k med sprit ny ubrugt pære) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Hvordan er det så at gå så meget ned i størrelse?
Nu ved jeg ikke, hvor stort dit lærred var
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Jeg gik fra 110". Og det var i stuen jeg havde min projektor. så det kræver at jeg trak mine mørklægningsgardiner ned altid. Jeg vil beskrive det som 2 skridt frem og 1 tilbage. Kvaliteten er langt langt bedre men størrelsen er selv sagt ikke det samme. :) |
|
|
|
![]() |
|
Nååh ja og så er et tv langt mindre bøvlet for resten af familien at finde ud af.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |