|
Apple TV med beo4 fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guld medlem ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2021 kl. 08:27 |
Jeg fik for snart mange år siden kodet mit Beovision 8-40 til at kunne styre et Apple TV 2nd gen. via beo4. Nu har jeg så købt Apple TV 4K men nu kan jeg ikke tænde Apple TV med beo4 længere. Først når jeg har tændt det med Apple fjernbetjeningen kan jeg bruge beo4 i menuerne som jeg plejer at kunne.
Nogen der ved om tænd/sluk funktionen er "kodet om" med tiden?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ATV4 har CEC, har TVet ikke den funktikon.? Så vil ATV tænde sammen med TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
Så vidt jeg husker er tænd/sluk ganske rigtig blevet kodet om efter Apple TV boksene fik tvOS. Der er indbygget funktion til at lære fjernbetjeningskommandoer i Apple TV boksen. Måske den kan hjælpe? Gå til Indstillinger -> Fjernbetjeninger og enheder -> Lær fjernbetjening.
PS: Der er ikke HDMI CEC i ældre B&O TV.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
S.K ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 65 |
Hej.
B&O har frigivet en ny "Puc" kode til nyere Apple Tv. Så du skal have opdateret dit tv med den nye kode, hvilket kræver tekniker besøg som sidst. |
|
Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
Guld medlem ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 275 |
Tak for alle svar
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |