|
Vurdering af videoer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2013 kl. 09:32 |
Hej
Vi har igangsat en række unbox videoer på et YouTube channel, og jeg mangler feedback på selve kvalitet af filmene, og især den sidste: http://www.youtube.com/watch?v=f3-6exKlF_o Som I kan se på filmene, er der prøvet flere tilgange, men ingen er jeg helt tilfreds med. Kameraet er top notch, så her fejler kvaliteten ikke, efter min mening. Det handler mere om baggrund og lys?? Håber på konstruktive kommentarer?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg står af allerede ved speak. Personen taler meget ujævnt og pitcher hele tiden.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Må give kampus ret, det ikke for at være nedladende overfor personens evner, men det der dansk engelske der puha... Man taber desværre ret hurtigt interessen...
Fed intro, ja, bagrund med lagen er måske ikke top dollar, har i overvejet pænt alm bord? |
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Hvad med de danske videoer?
Ja, sproget er meget dansk, men man forstår jo stadig budskabet fra speakeren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |