|
Kodefri BD-player + erfaring med stegen.com |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2017 kl. 14:02 |
Jeg påtænker at købe en ny blu-rayafspiller, og vil i den forbindelse gerne have en der kan afspille alle regioner.
Mht features ville jeg kunne klare mig med en billig model, så vil helst ikke bruge penge på en OPPO (er de i øvrigt kodefri default eller skal de modificeres? ). Umiddelbart er den eneste løsning at købe en Pioneer hos laserdisken.dk, men så fandt jeg lige et hollandsk firma Stegen.com der sælger modificerede afspillere. Nogen der har erfaring med at købe herfra? I så fald at det ender med stegen.com er jeg også interesseret i anbefalinger hvad angår model (de har lidt forskelligt fra Sony, LG, Panasonic, etc). |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oppo skal modificeres.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7176 |
flere af panasonic bd afspiller kunne gøre kodefri med en serviceremote.
ved ikke om de nye stadig kan Stegen.com har været på marked i rigtig mange år kender flere der har købt derfra uden problemer |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7176 |
![]() |
|
har selv overvejet fra denne side :
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Jeg gider ikke rode med det selv, så det bliver vist stegen.com der vinder :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |