recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil ha iPhone app uden iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVil ha iPhone app uden iPhone?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12359
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 12:41
Hvad angår Angry Birds til iPad skulle grafikken vel tegnes helt om for at passe til den anderledes opløsning, så det kan da ikke komme som nogen overraskelse, at iPad-udgaven skal købes ved siden af. Andre apps er så noget mindre grafiktunge, og der er det så ikke noget problem, at udgive versioner der passer til begge apparater.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 17:22
Ja, jeg kan nu heller ikke se problemet i at der findes Apps til iPhone og iPad som begge koster penge... Hvis begge skulle slås sammen, så betaler dem kun med iPhone jo for det, og det kan jo ikke være rimeligt, vel?

Og som Naiera skriver, så er det jo også en ting producenterne skal overveje og tage højde for...
          
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 17:43
Jeg synes nu også, det giver meget god mening. Man forventer vel heller ikke, at man kan hente en gratis version af et XBOX360 spil, hvis man har købt det til PS3?

Angående trådstarterens spørgsmål, så er jeg temmelig sikker på, at du bare downloader det på ny fra AppStore, når du har fået din iPhone. Der er en mulighed under AppStores opdateringer for at se en liste af de Apps, du ejer på dit ID, men som du ikke på nuværende tidspunkt har installeret på telefonen.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2011 kl. 21:02
Du kan også bare tænde for din PC, synkronisere din iPad hvorved App'en overføres, og så plugge iPhonen til når du får den. Så vil den få App'en den vej.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 09:27
Ja, men det kræver så at jeg downloader app'en til iPhone ned på min iPad, ikke? Men var i tvivl om man kunne hente en iPhone app ned på iPad og så det ville virke som gemt på ens Apple ID, men det lyder det så til at det gør..
          
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Ja, men det kræver så at jeg downloader app'en til iPhone ned på min iPad, ikke? Men var i tvivl om man kunne hente en iPhone app ned på iPad og så det ville virke som gemt på ens Apple ID, men det lyder det så til at det gør..

Ja hvis den pågældende app, ikke er en "+-app", som virker på både iPad og iPhone, så skal du hente begge versioner, for at du senere kan hente den igen gratis.

Hvis der er en iPad version, og en iPhone version, så er det ikke nok, at hente iPad versionen, for senere også kunne hente iPhone versionen gratis.

Du kan fx også hente dem igennem iTunes.

Jeg begyndte at hente apps via iTunes, inden jeg fik min første iPhone, netop for at hente, når prisen var god.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 21:31
Tak for tippet Michael..

Jeg tror egentlig også det er nævnt før i denne tråd, det med iTunes, men nu fatter jeg hvad der menes :) jeg downloadet bare igennem iTunes Store så på min Mac :)
          
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu