|
Video in iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 14:39 |
Er der nogen som kender til en adapter til iPad så man kan køre video ind på den
Så den virker som en skærm... D Ideen er at man kan køre et signal ind fra en mediaplayer via hdmi Syntes ikke jeg kan finde noget til ind.. Men masser af output kabler.. |
|
Med venlig hilsen / Best Regards
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det findes ikke
En iPad kan ikke bruges som en ekstern skærm for en anden mediaplayer |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
Der er ikke nogen måde og stream video til ipad'en istedet!!!!
|
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Jeg bruger app'en buzz player med den kan jeg streame film fra min NAS til min iPad. Det lader sig kun gøre med film i avi format så det kræver en del konvertering.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Alt hvad der ligger i iTunes kan uden videre streames, hvis Deling i hjemmet slås til i iTunes på Mac eller PC.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Har lige rodet lidt med det her...
http://collect3.com.au/videostream/ Og det ser ud til og kan afspille .iso filer også men det hakke en del |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg er ikke helt sikker på hvad du vil – men hvis du vil afspille de film der ligger på din mac/PC i alle mulige formater på din ipad og kan leve med at kvaliteten ikke er i top så skulle du prøve at installere splashtop på din ipad, den koster kun 50 kr – og den er hver en krone værd. – det kan være du kan bruge den/det til noget.. Nils www.youtube.com/watch?v=CYflJG1OUl4 Redigeret af Niller55 - 21-Oktober-2012 kl. 10:01 |
|
![]() |
|
Ideen var
To stk ipads i bilen... En mediaplayer til og frem vise Film musik videoer osv. Jeg syntes kvalitet på de små skærme idag er Ret ringe i forhold til ipad.. |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
vi benytter os a 2 metoder som begge kunne anvendes afhængig af den plads du nu har på ipad.
har du plads nok, så bruger vi appen DS File sammen med min synology NAS, her henter jeg filmene over trådløst og direkte ind i ipaden, hvor de kan afspilles inde fra appen, de film jeg henter over er rippet om så de passer i opløsning størrelse og format så de passer til ipad, med denne løsning kan ipad køre film uafhængigt fra andet udstyr så snart de er kopieret over, vi har en 16gb og en 32gb ipad, og den med 16gb kan der være 8-10 film foruden det andet som er fyldt på den, men det er ret let og hurtigt at skifte film inde fra appen, og det gøres trådløst på lokalnettet, eller via internettet hvis man bor et sted med ok internetforbindelse. den anden løsning som vi også har er en mobil wifi harddisk på 500gb (seagate goflex satelite, men der er andre som eks kingston) som laver sit eget accespoint som ipads kan tilkoble sig via en app, og derfra kan man så på farten tilgå alle de film der ligger på den, og de kan køre forskellige film på samme tid, også her har jeg rippet film så de passer i opløsning størrelse osv. til ipad, og igen afspilles film via tilhørende app. Begge løsninger er relativt nemme omend jeg syntes den via Synology NAS er den nemmeste, da man jo kører uafhængigt af andet udstyr i bilen... en enhed mindre som skal have strøm, men har man ikke NAS så er goflex en fin løsning
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Doghead ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Danamrk Status: Offline Point: 34 |
Jailbreak lortet, den giver aligevel ikke mening før det er gjort. Læg så XBMC på den. Og vupti du kan se film fra din NAS selv i ISO format.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |