|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 06-Juni-2011 kl. 21:11 |
Hey!
Nu har jeg lige med spænding fulgt med i WWDC, og som vi jo vidste så var der ingen ny iPhone på programmet, som jo efter sigende skal komme i år (september - december?) men hvornår tror i så Apple lancerer denne iPhone 5? Eller er det mig der har misset en nyhed? |
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() |
Til efteråret. Sammen med iOS 5
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Okay ja der udkommer den? Men har det stået nogle steder? Og blir det en 5'er eller 4S?
|
|
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Der er INGEN meldninger fra Apples side, tilgengæld en og som altid en masser rygter. Vent hellere et par måneder, der plejer de rat komme mere vedholdende og realistiske rygter jo tættere på offentliggørelsen. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Apple annoncerer som regel nyt hardware dagen før det står i butikkerne, og lader ikke ret meget slippe ud før dét. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja okay, men havde sgu håbet på et lille peak her til WWDC :( men der er jo ikke andet for end at vente.. Selvom jeg er pisse glad for min 4'er :)
|
|
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Nyt rygte siger September.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |