recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XBMC på iPad 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XBMC på iPad 2

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 17:15
Som tråden her handler om, så er XBMC en ganske god fordel ved at jailbreake. Jeg kan streame fra min NAS til min iPad 2, helt på samme måde som jeg kan på mit apple tv. En anden ting jeg brugte JB til så sent som for nogle dage siden, var at installere en cydia app som tillader at man kan sætte screen brightness niveauet lavere end ellers tilladt. Det lyder måske ikke af meget, men det er meget rart hvis man godt kan lide at bruge den i mørke og man ikke har lyst til at få ondt i øjnene ^^

Hmm af ulemper .. iPad 2 (og iphone 4S) er lavet anderledes og er åbenbart sværere at få skabt jailbreaks til. Mener kun at iPad 2 har jailbreak tilgængeligt på 4.3.3. Med andre ord, man kan godt finde sig fanget på en "gammel" ios version i længere tid hvis man ønsker untethered JB til sin ipad2
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 18:00
okay, har en synology 211j som jeg håber at kunne streame ting over til min ipad 2 med xbmc - må jo se når den ankommer om jeg kan finde udaf at jailbreake den..
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 16:10
hvordan jailbreakes sådan en ipad 2
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:08
Du skal være på iOS 4.3.3 og besøge siden  http://www.jailbreakme.com/ og installer cydia. Nemmeste jailbreak ever
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:20
Sorry for noob... hvor ser man ios og kan det ændres.... skal til at pakke den ud idag...
Til top
kosteskaft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2010
Sted: Danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kosteskaft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 15:10
Hvis den er helt ny, er der iOS 5 på den, og så kan du ikke jailbreake den endnu.
Der er noget på vej, men som det ser ud lige nu kan man ikke jailbreake den.

http://www.iphonehacks.com/jailbreak-ios-5
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 15:01
Du ser iOS version under noget ala indstillinger -> generelt -> om
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu