|
XBMC på iPad 2 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som tråden her handler om, så er XBMC en ganske god fordel ved at jailbreake. Jeg kan streame fra min NAS til min iPad 2, helt på samme måde som jeg kan på mit apple tv. En anden ting jeg brugte JB til så sent som for nogle dage siden, var at installere en cydia app som tillader at man kan sætte screen brightness niveauet lavere end ellers tilladt. Det lyder måske ikke af meget, men det er meget rart hvis man godt kan lide at bruge den i mørke og man ikke har lyst til at få ondt i øjnene ^^
Hmm af ulemper .. iPad 2 (og iphone 4S) er lavet anderledes og er åbenbart sværere at få skabt jailbreaks til. Mener kun at iPad 2 har jailbreak tilgængeligt på 4.3.3. Med andre ord, man kan godt finde sig fanget på en "gammel" ios version i længere tid hvis man ønsker untethered JB til sin ipad2
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6492 |
okay, har en synology 211j som jeg håber at kunne streame ting over til min ipad 2 med xbmc - må jo se når den ankommer om jeg kan finde udaf at jailbreake den..
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6492 |
hvordan jailbreakes sådan en ipad 2
|
|
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Du skal være på iOS 4.3.3 og besøge siden
http://www.jailbreakme.com/ og installer cydia. Nemmeste jailbreak ever
|
|
![]() |
|
Sorry for noob... hvor ser man ios og kan det ændres.... skal til at pakke den ud idag...
|
|
|
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Hvis den er helt ny, er der iOS 5 på den, og så kan du ikke jailbreake den endnu.
Der er noget på vej, men som det ser ud lige nu kan man ikke jailbreake den.
http://www.iphonehacks.com/jailbreak-ios-5 |
|
![]() |
|
Du ser iOS version under noget ala indstillinger -> generelt -> om
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |