|
UE40ES8005XXE Factory Reset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marklajer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 20:06 |
Efter en ret mislykket factory reset har mit Samsung TV UE40ES8005XXE glemt hvad det er for en type.
Derfor håber jeg lidt på noget hjælp herfra - evt. andre som har samme TV. Jeg skal bruge følgende oplysninger: Type: Tuner: Front Color: Jeg vil tro at tuneren hedder DVB_T2C men jeg ved ikke rigtg hvad der skal stå i de andre. Ville være super hvis nogle vil hjælpe mig. I kan finde oplysningerne på jeres tv ved at slukke tv'et Trykke INFO, MENU, MUTE, POWER ON - gå derefter ind i 'Option' når i har noteret oplysningerne ned skal i blot slukke tv'et og tænde det igen - så er alt ved det gamle. Det er meget vigtigt at i ikke ændre nogle indstillinger derinde - det har jeg lært på den hårde måde.. desværre Pft. Bedste hilsner Mark
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |