|
Ny dansk mobiltelefon - Har i set den ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2016 kl. 14:39 |
Jeg så i fjernsynet, at der lanceres en ny dansk mobiltelefon i denne uge.
Den skulle have et nyt brugerinterface - har nogle af jer set det. Tror i den har gang på jord :-) Hvis man bare ønsker at lave et nyt userinterface, kan det vel gøres med en ny launcer - hvorfor skal der laves en hel ny telefon for det. Hvad tænker i om det.. |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænker at recordere er klar til at teste den :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Du kan se den her
http://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/dansk-smartphone-skal-kapre-de-unge-brugere Klaus |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
Høj pris 4.000 for en startup telefon. Man skal vist være meget glad for at kunne køre sin tommelfinger rundt i en cirkel. Oneplus X koster 2.000
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
Jeg håber virkelig at det lykkes for dem at få succes. Men designet er for Nokia-agtigt (det er jo også en tidligere Nokia dame der står i spidsen for projektet), specs er mellemklasse og prisen (for) høj. Og ja navigationen er anderledes, men det er næppe nok.
|
|
.
|
|
![]() |
|
Anders1990 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2016 Status: Offline Point: 2 |
Det er revolutionerende tænkt, at Danmark skal være på verdenskortet indenfor mobiludvikling. Dog vil jeg også påpege at det er særdeles dyrt for en opstarter telefon, og ville nok give mere tillid fra kundernes vide, ved at give en lavere start pris eventuelt i form af en start-salgs kampagne. Men derudover syntes jeg det er spændende, og jeg håber de prøver at køre lidt Samsung stil og råstyrke, som eksempelvis S7'eren.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Her - knap et ½ år senere, må vi vist konstatere, at den ikke rigtig blev til noget. Jeg håber at de lancerer UI som en launcher inden de lukker.
|
|
![]() |
|
He... godt man ikke smed kr. 4.000,-
ID 1ID2Me er en telefon med ny og banebrydende software. Sammen med en 5"-skærm og det elegante design gør det telefonen til en fryd at bruge. Nu kun 1333 kr |
|
![]() |
|
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 142 |
Ja - det er en skarp (kampagne) pris for en telefon som alle andre steder ligger på omkring 3.000 kr uden abonnement.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |