|
Sony kdl43rf4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karstenjensen.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2021 kl. 20:37 |
Min far har et Sony kdl43rf4. Det er ca 2-3 år gammel. Og af en eller anden grund kan jeg ikke finde en app store med adgang til flere apps. Jeg kan heller ikke indstille equalizeren på den. Er det normalt? Kan man ikke gøre det eller er det en total neddroslet model?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RF4 har ikke en app-butik, modsat Sonys større modeller, som kører Android. RF4 er kun født med ganske få apps.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
karstenjensen.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Tak for svar. Det er lidt trist.
Kan det passe man ikke kan gå ind i equalizeren og justere bas og diskant? Min fars høreapparater er lidt udfordret af diskanten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |