|
Valg af tv - (design) The frame eller dette. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2021 kl. 12:50 |
Hejsa min svoger og svigerinde er på jagt efter et nyt tv. De har et smukt hjem med mange designer ting osv - nu er det tid til at skifte tv. Det har en del år på bagen det gamle.
De har kigget meget på The frame - og nu ser de så dette Sorry for det lange link. Hvad ville i anbefale - eller skal jeg guide dem i retning af Oled for bedste billede. Det skal gerne være smoothie i forhold til afvikling af fodbold…. Jeg værdsætter alt hjælp man kan få
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4993 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hold da op, er der nu noget der hedder NEO QLED
![]() Jeg synes de skal vælge et Oled TV af nyeste aftapning, det får de mest glæde af. Fodbold er utroligt livagtigt på et Oled TV.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
ok - jeg anbefaler dem det her panasonic 55" oled tx-55hz1000E - til 6.999 i power--
Hvilket beslag kan folk anbefale..
|
|
|
|
![]() |
|
eller er LG 55" cx bedre ?
|
|
|
|
![]() |
|
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 142 |
Designmæssigt vil jeg foreslå Sonys OLED skærme, da højttaleren er indbygget i skærmen og derfor stort set kun er billedet med en ramme rundt om. F.eks. topmodellen A90J.
At Sony samtidig får ros for deres skærme er positivt, så en god balance mellem design og kvalitet.
|
|
![]() |
|
det koster også lige en anelse mere- men ja ser lækkert ud
kan i anbefale et vægophæng ?
|
|
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4993 |
De synes jeg også du skal gøre. Vil anbefale dette kraftige ophæng, da skinnerne er udtrækkelige så vippunktet er så nær toppen af TV som muligt. En rar feature at man kan vippe TV ud forneden når der skal sættes kabler til.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
Til en anden gang - brug fx. kortlink.dk (dit link = http://kortlink.dk/samsung/2bfth)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Da et tv i dag har skærm/billede, næsten, helt til kant (rammeløs) er de jo alle ens, set forfra..
![]() Hvis man ønsker design (ramme etc.) er der vel kun B&O eller Tyske Loewe som genopstår lige om lidt.... Bond ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |