|
Kan ikke opdatere dankort i iTunes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2025 kl. 15:50 |
Jeg kan hverken opdatere eller slette mit gamle (spærrede) dankort
Hvad gør jeg så? Har fået det nye kort i dag Det er på PC, jeg ikke kan gøre det
Redigeret af jake51 - 04-April-2025 kl. 17:45 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kom en besked om at gøre det på telefonen, så det gjorde jeg
Underligt
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 296 |
Hvad er det der er underligt?
Når du vil betale med dit kort i en forretning, så skal du jo bruge enten det fysiske kort eller din telefon. Derfor giver det god mening, at kortoplysninger skal rettes på telefonen. Banken regner nok ikke med, at der er nogen, der slæber deres PC med i byen for at betale
![]() |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2264 |
Ja - det ER underligt... Man burde kunne gøre det også, på en hjemmeside, via en computer, derhjemme... Men havde du brugt kortet første gang i en butik efter aktivering? Eller gik du bare i gang uden at have betalt med kortet?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Jeg betalte i butik med kortet før
Skulle opdatere kortet til betaling af Apple TV+ (hvilket foregår i iTunes)
Redigeret af jake51 - 13 timer 38 minutter siden kl. 11:35 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |