|
Android TV - sort skærm |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Giver overhovedet ingen mening. Dels er problemet et andet, dels hjælper det ikke en fis, at trykke på knapper, når strømstikket er trukket ud.
|
||||
![]() |
||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|||
altså mit philps skal jeg trykke på knappen ved siden af HOME knappen. - den ligner en sommerfugl for at jeg kan få "apps" frem. Home giver mig bare en skærm med valg af forbindelser.
men det er så heller ikke lige helt android. det kom vist året før de lavede dem.
|
||||
![]() |
||||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
|||
Forstår ikke du insisterer på at være fuld af lo.. Nationen har åben, smut du hellere derover
|
||||
![]() |
||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
|||
Se tidligere svar af trådstarter. Hvis du ikke kan bidrage med noget fornuftigt, hvad er årsagen så til, at der skal postes tåbelige indlæg?
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
![]() |
||||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
|||
Flippo det er sku imponerende at du kan sidde som en eller anden dommer for hvad der er rigtigt herinde.. Imponerende må jeg sige. Til stor hjælp iøvrigt at du lige fik sagt din mening om tv mærket .
Jeg vil til en hver til hellere have at brugere herinde skyder fra hoften med bud/tips på problemet (om det er rigtigt eller forkert) frem for et bedrevidende arrogant svar Mvh Michael
Redigeret af Basto - 28-Juni-2019 kl. 21:02 |
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1445 |
|||
Hvor er din argumentation dog smuk, eller noget! Hvad har du selv bidraget med? Intet. Prøv at hjælpe spørger, i stedet for at trække niveauet ned på det stadie, som du selv argumenterer imod.
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Der er godt nok nogen herinde, som skal have tændt for deres aircondition, for I kan sgu da ikke tåle varmen! Hvor er det tåbelige i, at fortælle spørger, at han ikke skal følge et ubrugeligt råd, i et link? Det er spild af tid. Det eneste tåbelige hér, er vist kun de som sidder og tuder over andre, uden at komme med noget konstruktivt.
![]() |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|||
Var det dig selv du beskrev der? Klaus
|
||||
![]() |
||||
|||
Som dommer over hvad der er rigtigt? Handler ikke om at være dommer, men om simpel viden! Og hvis ikke et apparat har et indbygget batteri, så kan det ik' en ski', hvis man tager strømstikket fra, som det foreslås i dit link! Derfor vil det være formålsløst, at følge det råd. Hvornår har du nogen oplevet et elektrisk apparat, hvor der holdes knapper inde, længe, uden der overhovedet er strøm på? På nogle apparater skal man holde knapper inde, mens man tænder, men aldrig mens det er uden strøm. Dertil kommer, at problemet med tv'et i dit link, er et helt andet.
|
||||
![]() |
||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
|||
Og når strømmen tages helt fra et Android tv, og sættes til igen, så rebooter styresystemet. Og hvis denne reboot ikke hjælper, så kan gendannelse til fabriksindstillinger måske. Dette er råd, modsat dit ævl i snart alle tråde.
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
![]() |
||||
|||
Hvad med om du 1. Læste hvad der skrives i den tråd der linkes til? Og 2. Prøver at forstå det du læser, i stedet for at tolke efter for godt befindende? Hvor ser du jeg ævler, i alle tråde? Kom nu lige med nogle eksempler, i stedet for latterlige postulater?
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |