recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY RDR-HX900S.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSONY RDR-HX900S.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Farum Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 08:24

Jeg er interesseret i enten 900 el. 1000 - men jeg mangler informationer om håndtering af JPEG-filer - ved Hummelmose noget om det ?

Farum

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 08:56

Hej Sony freaks!

Jeg skal nok samle op på dette i en ikke al for fjern fremtid. Hvis der er nogen, der direkte har fået tilbud på fællesindkøb fra nogle forhandlere, så send lige en mail. Nu må jeg hellere arbejde og tjene til føden...  

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 18:01

Citér Selvfølgelig skal vi sælge Sony -HX900 og denne kan leveres i sort indenfor 3-5 dage til kr. 7.299 i sølv 5-7 dage.  Den er ikke oprettet på siden endnu men bliver det indefor meget kort tid så sig til hvis du er interesseret.

Er der nogen afklaring på ovenstående leverings tider? Det er lidt mystisk når Sony Danmark siger ultimo september, at God pris så kan levere med en uges varsel!!!

Redigeret af Bent M
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 18:49
Hos TECHNIKdirekt.de kan de levere 1000'eren om 14 dage, så jeg sidder som på stikker og venter. Den ER bestilt, og prisen 995 EUR var da meget fino.
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 19:26

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hos TECHNIKdirekt.de kan de levere 1000'eren om 14 dage, så jeg sidder som på stikker og venter. Den ER bestilt, og prisen 995 EUR var da meget fino.

Ok med 14 dage, så kan det jo heller ikke passe at God pris kan levere om en uge

Du får den så nok før den kommer her til landet, så du må endelig fortælle om dine erfaringer når du har prøvet den, her i Danmark bliver det nok sidst i September siger Tape Connection

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 19:29

Oprindeligt skrevet af Bent M Bent M skrev:

Ok med 14 dage, så kan det jo heller ikke passe at God pris kan levere om en uge

Det er HX1000 som Hummelmose har bestilt.

Det er HX900 som God Pris kan levere.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 19:30
Jeg lover, at jeg som det første sætter den i stikket, kører en AV Link update, og giver den en række prøver.

Derefter skriver jeg et fyldigt svar. Men lad os nu se hvornår den kommer. De skriver om 14 dage, men jeg vil have den i hånden inden jeg tror på det...
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det er HX1000 som Hummelmose har bestilt.

Det er HX900 som God Pris kan levere.

/Lars

Hej Lars.

Jo det ved jeg godt at det er 1000'eren Hummelmose har bestilt, men ifølge tape Connection Så leverer Sony Danmark først HX900S sidst i september nærmere betegnet d.28/9 , så jeg undres blot over hvor God Pris får sine fra

Redigeret af Bent M
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2004 kl. 19:41
Før jeg starter en større krig. At jeg har en mail fra "tyskerne", hvor de skriver om 14 dage, er jo ikke en garanti til mig om at den er der.

Jeg er før blevet lovet et, og fået noget andet. Så lad os nu se. Jeg har et brev fra dem hvor de skriver:

"**The delivery time is supposed to be about two weeks."., så som jeg skriver meget tidligere. Jeg er først glad når jeg har "DEN" i hånden, og med DEN mener jeg ikke andet end HX1000'eren.
Til top
pivili Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Januar-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Jeg modtog dette fra God Pris i dag:

Citér Selvfølgelig skal vi sælge Sony -HX900 og denne kan leveres i sort indenfor 3-5 dage til kr. 7.299 i sølv 5-7 dage.  Den er ikke oprettet på siden endnu men bliver det indefor meget kort tid så sig til hvis du er interesseret.

Jeg skrev tilbage for at få en afklaring af leveringstiderne (ingen andre forhandlere kan levere før medio September.... såeh...) - afventer stadig svar.

Der er dog endnu ingen forhandlere der har givet bud på en mængde rabat ved køb af mere end 5 eller 10 maskiner....

SÅ KOM FREM AF BUSKEN!!!

Savner i øvrigt også stadig mere håndgribeligt information om maskinerne (f.eks. link til manual).

- Stay tuned

/Lars

Prøv dette link http://www.mp3-player.de/download/pdf/manual_sony_rdr-hx1000 _en.pdf

det er manuellen til både hx900 og hx1000

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2005 kl. 23:18

Hej Pivili,

Tak for linket!

Men der er nu løbet meget vand i åen siden da (indlægget er fra August). Samme manual kan også hentes lige her på recordere - sammen med manualerne for de de fleste andre optagere på markedet.

/Lars

Redigeret af laursen
Redaktør, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu