|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
dkfmo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg ville allerhelst have printbare til min nye canon ip4000. Men uanset hvad, sætter jeg dem i ringbind eller ligende mapper.
Kenneth |
|
![]() |
|
zink_brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 301 |
![]() |
Jeg er lige glad hvad de kommer i. Men hvad er jewel cases? De tynde cover!!!! |
|
DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jewel cases er blot de gennemsigtige plastetui, tykke som tynde. Alternativet er at få dem i spidels (en stak, typisk på 25, 50 eller 100). Spindels er billigere. De færdige DVD'er kan man opbevare i samlemapper istedet, det sparer plads. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Jeg begynder, at tro, at dette fælleskøb er vanskeligt at gennemføre i den form vores fælleskøb normalt har. Jeg har fået en henvendelse fra en forhandler, som jeg vil overveje - måske er hans forslag langt bedre end et "traditionelt" fælleskøb.
Jeg har så vidt jeg husker ikke haft nogen fejl med Verbatim skiver i DR-MH30. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Thorvald. Da det er dig, der står for fælleskøbet, er det jo også dig, der fastsætter, hvad det skal dreje sig om. De normale fælleskøb går jo også kun på et produkt, så det er vel bare at melde ud, hvad det konkret er, og så kan folk jo acceptere dette, elle lade være, når den endelige pris foreligger. Keld |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Thorvald. Da jeg alvorligt mangler CD-skiver og DVD-RW, skal jeg lige høre, om du har nogen anelse om, hvornår der eventuelt sker noget med fælleskøbet af DVD-R? Keld |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Hej Keld - der sker nok snart noget - jeg skal bare lige have det afklaret med chefen (Lars).
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Se en udløber af denne tråd her: Tilbud på køb af medier. - gælder kun for medlemmer af forummet. Jeg tror ikke jeg vil gennemføre dette fælleskøb, med mindre I andre synes det. Vi kan kun få rabat på ét mærke og én type medier, f.eks. Fujifilm DVD-R. Og rabatten, der kan opnåes er ikke stor og der kan f.eks. ikke fåes rabat på Verbatim, fordi priserne generelt er presset. Og der er reelt kun én forhandler, der har sagt at han måske vil være med på at give lidt rabat (på Fujifilm som jeg ikke kender) - men det lød til at så skulle det være en samlet ordre. I "tilbud på køb af medier"kan vi få rabat på alle medier - også CD'er. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Se også dette emne: Hvor mange CD/DVD medier bruger du pr år?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
dkfmo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg tror også der er for mange typer medier og ønsker, til at kunne gennemføre en samlet bestilling. Men ellers et godt initiativ. Tak for forsøget.
Kenneth |
|
![]() |
|
![]() |
Der er et tilbud resten af december måned, se her: Tilbud på køb af medier.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |